SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

我去了希臘--觀光篇 Greece, Athens

Saturday 25 June 2011


6月真是美妙,考試完,天氣好,旅行更好。

雅典機場早上

酒店房的掛畫


最後原封不動帶回英國....
差不多有的防曬都帶過去,我可是很努力的塗啊塗。(有兩支不是我的)
坐通宵機到雅典面都青了....
雅典隨意行也會看到遺跡

太陽猛到超想買帽
沒標價我還是忍了。(最不能接受到外國被當水魚)
這種塗鴉挺可愛的。
爛建築物看起上來也好像歷史遺跡
神聖的石頭
Erechtheum 旁邊的 Caryatids,我是回到英國才知道有一只Caryatid在英國-_-,其實在英國也可以看哈-_-

Parthenon
從Acropolis山頂向下望向雅典市。
這怎麼買回去做手信....
貓貓門神



吃到飽
經過上山下山,當時已經累到不會笑....
很多人說來到雅典要買羅馬鞋,但款式很難選....最後我沒買到。

雅典旅行小提示
1)去旅行當然要打醒十二分精神,去雅典更加要,連賣地鐵飛的櫃台人員都會騙錢(說沒兩個人的特惠票),我們買了兩張單人票(一次過買)後看清楚票價細節再回去"問",竟然說METRO的人沒上班,沒團體票可賣的謊話,幸好最後都有領回買單人票跟團體票的差額。

2)避免坐TAXI,雅典的士愛開天殺費十分出名。

3)上Acropolis一定一定要穿好行的鞋,根本就是在鈄的大理石上行路.......碎石又多.....我太愛美穿了中跟涼鞋去就是自討苦吃.....

4)水看到便宜就多買一支(夏天),別到觀光的地方才買。我這個很少喝水的人上Acropolis就要兩支水。

5)想到再補


6 comments:

  1. 好似唔係咁好玩喎… = =

    ReplyDelete
  2. georgianna,
    hahahahahahaahhaaaaa!!!
    其實我真係麻麻地睇名勝,行得我好辛苦啊!!!
    不過就relaxing以言其實好正啊XD

    ReplyDelete
  3. 環境優, 風景美, 野好食。 咦~喵既婚姻線唔錯worrrr (離題達人) 。

    風景好好, 真係好靚啊, 會想住耐d唔捨得走, 真係處處都好有風味~ (風係乜野味?_? 用力索~oo~")

    買水?_? 唔駛怕, 下次我用水壺仔裝定兩壺俾你~!! (掛晌喵身上~打交叉 X 字咁掛2壺)

    ReplyDelete
  4. 怕靚,

    你好眼利啊-333-重好好心幫我睇埋手相(快手遞到你面前)
    D風係貓味~~~大啖索 <3 好多貓貓係身邊
    你D水壺仔唔係一彈開個蓋用飲筒啜既我唔要 (遠指兒童部水壺)

    ReplyDelete
  5. 我也到過GREECE=)

    是個很美麗的地方
    有沒有去附近D小島,,仲靚!!!

    依家見到新聞見到D人反政府之後破壞D建築物好心痛><
    你仲有無去其他地方玩丫

    ReplyDelete
  6. 熊貓=),

    我有去santorini!!!一級good~(姆指)
    好彩去athens果時無暴亂....如果而家要去一定唔敢去啦><"
    我重想慢慢發掘greece其他既小島...
    但santorini咁細既島島已經令人好樂已忘返..!好想再去多次~~~

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger