SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

犬牙妹的箍牙日記 ~~四個月~~

Wednesday 8 June 2011

哇-_-我真的拖了好久才打牙套文,由一月尾開始到現在都六月了,我的牙套生活就這樣過了四~個~月~ 基本上我外露的牙已齊整好多。


現在嘛,一上街就覺得多了好多牙套妹(可能因為我也是牙套妹才開始留意別人的牙),有一次吃完飯到商場廁所清潔口腔,當眾擦牙漱口其實挺不好意思的,轉身望一下有沒有奇怪的目光,竟然發現旁邊的女生也跟我做同樣的事!!大家禁不住心照點頭 。(好想走過去拍肩)

現今矯牙真的好普遍,看到別人矯牙,自己都會好想去矯。以前小學的時候,看到同學矯牙覺得醜到爆,完全不明白為什麼要辛苦自己,又難看。現在就覺得矯牙是美女之路,即使沒能做美女,可以加分也值得。這四個月,沒有人笑我鋼牙好難看(背後笑的我不知道囉),反而大家都好有興趣,大家都想要一排美美的牙。

廢話少說,相片最高。

一月尾剛拔了三顆牙,等待做鋼牙妹。

二月,下排鋼,上排只鋼了大牙,犬齒只用膠條(?)借力。
膠條不用換一直戴著。

三月,在英國,沒牙醫調鐵線,不過下排牙(看到的部份)已經排齊。

四月,在英國,沒牙醫調鐵線,不過犬齒好好多了~沒用鋼線唷!!!


五月回港,第一次覆診,牙醫把上排都鋼了,下排換了更粗的鋼線,不需要用橡根。

上排彎彎曲曲的鐵線,下排好粗的鐵線...

六月,原本上排兩隻門牙中間的"小間隔"緊貼了~好高興~~

四個月,當中只覆診一次,我最介意的犬齒和參次不齊的下排牙好了好多啊!!!而且牙醫沒有叫我回家用橡根,除了換鋼線的頭一個星期不太吃到硬硬的食物,之後我還是吃得好好-_-" 大牙好好力,牛排也吃得高高興興。(牛太熟就NO) 只是門牙較弱,食物切細一點我甚麼都可以吃。 別人說會瘦一個碼,我想我不會了.......生活如常.....


還有,誰說只有隱適美才可以開口笑,我前面的牙用鋼線四個月就齊了,這才是真正可以開心的開口笑。


我上網看到別人用隱適美,兩年也沒我這四個月的效果,不禁大皺眉頭,那個女生究竟還要多少時間才可以完全矯好。其實大家都知道自己牙齒本身的條件,牙太大不夠位,需要牙齒移動很多才達效果,就乖乖用鋼線或拔牙吧。坦白說我覺得矯牙就別"偷雞",你想要多改善但又要舒適,不想拔牙,又要馬兒跑又要馬兒不吃草。。。唉,就踏實一點。如果找對牙醫,辛苦時間好快過,女人青春沒多少啊。


44 comments:

  1. 我牙齒的PATTERN也跟你一樣啊!我的太齒也是這樣的:-D
    剛上了箍三個星期,好像沒什麼分別...但看到你幾個月已拉齊便覺得很鼓舞>V<

    ReplyDelete
  2. 鼓舞到你我也很高興(YEAH ^^)
    不用擔心,犬齒好快就會乖乖下降。(拍肩)

    ReplyDelete
  3. 請問你既牙醫係咪荃灣眾安街嗰位?
    我都想揾佢CONSULT幵下^^

    ReplyDelete
  4. 好好彩search到你個blog
    因為我黎緊會去英國讀書
    但係英國箍牙真係好貴
    但每幾個月番黎一次機票都唔平..

    想問下你意見邊樣會好D..

    ReplyDelete
  5. 我有朋友係英國讀書,3,4個月先調整條鐵線,但佢年幾又搞掂晒WOR@@(不過佢問題無我咁大,我D牙好似打風咁) 如果你唔係成日返香港,咁搵英國牙醫的確會好D既,因為incase會有突發性既野(eg.牙上面既粒粒甩左要痴返)
    因為我係london,搵既牙醫都係london入面....london洗費何其貴(牙醫就更貴...)....網上又無乜reviews,因為我都會返下香港,我就寧願比錢返香港(隨便玩)好過比勁貴比london d牙醫賺。
    但牙醫係身邊係會好d既點都,係我自己信唔過外國人者~_~

    ReplyDelete
  6. 喵,我係丸丸呀~~~
    記得無???

    我都開始鋼牙生活了!!!
    我而家淨係上面大牙落左個鐵線咋
    成日卡住食物係最煩囉~~~
    煩到我唔想食野(誇張-_-)))
    我都想真正落cool個時瘦一個十磅 wagagaga

    好認同你講條街好多人cool牙
    琴日食野對面木台個女仔都係咖;P
    同埋我而家都成日去商場廁所刷牙
    無人理我咖
    係我自己覺得樣衰囉XD

    我諗住9月去日本時買一個叫做kiss you 負離子牙刷既東西
    聽講好乾淨,唔用牙膏都得咖!!!
    買左再報告 ^_^

    p.s 我牙醫都係荃灣,不過唔係你個個:D

    ReplyDelete
  7. 丸丸!! 當然記得^^

    咁得意既@@剩係上面大牙?_?
    醫生對你好好啊,慢慢黎怕你唔習慣-3333-
    我都想落COOL時瘦埋-33-但我重係好食得....

    你去日本就好啦~~~我都想去啊-3333-
    我買左PANASONIC個帶出街既電動牙刷,不過都係要落牙膏先乾淨
    平時刷走的痴係牙"啦"既野就夠用囉~_~

    我想問你用邊個牙醫啊@@COOL幾銀幾$$$幾耐 (食指姆指捽捽捽

    ReplyDelete
  8. ys !!佢就係打算慢慢黎~
    我而家牙都未mock wagaga
    下星期先去mock!!!

    我去沖繩咋,假日本-_-''''''
    個牙刷如果好用我買半打返黎,
    你返香港我俾支你囉 wagagaga

    牙醫:岑儉@新領域廣場(just next to mtr station,愉景方向~)
    $32000
    2年
    醫生超級好,細心。係d姑娘有小小串=_=
    搞乜?你想轉醫生?

    ReplyDelete
  9. 丸丸~

    岑儉我都有係網上見到人話OK啊~~
    我唔會轉牙醫-333-暫時好滿意(姆指)相信你都會COOL得好好的~
    係囉D姑娘我果間一開始都好似串串地,
    但慢慢發現佢地其實有問必答係個態度COOL左少少~
    傾多兩句覺得佢地好FRIENDLY~~

    你下星期先MOK牙~~!!! 果然個個醫生有唔同做法~~
    荃灣牙醫好啊HAHAHAHAA

    ReplyDelete
  10. 我做左consutation啦,
    分別係invasilin既趙創波同上面blog友所講既岑儉

    佢地2個講既方案同我0係政府做consult時聽到既一樣:
    趙創波: 前面4隻牙磨細少少, 再拉返埋d牙 (1.5年, $32,000)
    岑儉:拔5隻牙(連乳齒,因為我有隻乳齒未脫),(2.5年,$35,000)

    而家我都唔知邊個好...
    我想問你個牙醫既電話, 可能consult多一個牙醫會好d

    ReplyDelete
  11. 桃,

    我牙醫係伍富山 佢有幾間CLINIC
    我係荃灣覆診既既電話 24992026

    趙創波同岑儉都係invisalign嗎?_?
    mok5隻牙改變實大好多@@

    小心選擇啊-333-

    ReplyDelete
  12. 你好呀~我係無意中黎到你個blog架:D
    我琴日去左衛民牙科個度做consult
    佢唔係專科 但我有朋友去個度整過牙話幾好 所以我就去左
    但我上網又唔見有太多佢既資料..所以我去個陣已經驚驚地
    (其實去到睇個牙醫令我仲驚 佢感覺好唔可靠!)
    個牙醫話我要mok8隻牙(4隻智慧齒開刀 4隻''構''齒) 我而家諗緊做唔做好..
    雖然佢成間診所都係牙醫 但佢個度又只會得一個牙醫肯睇cool牙~~所以成件事都令我覺得好怪 haha

    我諗我應該會問多個牙醫既意見..
    唔知你牙個牙醫consult收幾錢架呢?thanks :)

    ReplyDelete
  13. 我個FRD佢都要MOK8隻牙,不過佢係MOK左4隻先上COOL,上上下COOL MOK埋4隻智慧齒~_~我都FEEL到好辛苦啊~_~不過MOK4隻大牙都正常,我聽好多人講都係MOK 4隻(如果成世都未MOK過牙),智慧齒就無辦法啦....就算唔COOL牙都話唔定要MOK既...

    我未試過就咁CONSULT個醫生,我一去就比埋錢整牙模同埋X RAY(大概500蚊),不過我偷聽過護士同人報價,好似乜都唔整(剩係傾計)就收100蚊?我唔敢肯定啊SORRY><"麻煩你去BOOK果時同護士姐姐CONFIRM下^^"

    ReplyDelete
  14. 明白明白:D
    睇黎我都係要接受mok8隻牙既命運 一定痛死~_~
    唔該哂你!!

    ReplyDelete
  15. 喵喵,我今朝終於都上cool喇>.<(感動!!!!)
    我都係下排鋼,上排上到犬齒咋~~~
    嘩 我覺得唔痛但食唔到野囉..
    係個人會無心機食野...>.<

    你4個月進度就好咁,希望我4個月後都咁好啦 !!!
    plus,我係用粉紅色的圈圈,我見你係灰色,有無得簡色咖喇?
    而家每個月簡一次色應該係cool牙中的樂趣-_-''

    我影左相咖,之後我up相fb開俾你睇啦,我無心機打blog呀 hahahahah

    ReplyDelete
  16. mok8隻牙寶寶,

    我琴日去完覆牙醫,原來箍牙consultation要200 ><" 100係普通牙科,你而家打算mok晒8隻牙仔啊@@?

    丸丸,

    原來你有爆牙既-33-你放心啦你幾個月後就見到效果~絕對無問題的(姆指)我無轉過圈圈顏色呀-33-我食咖哩就變營光黃色囉x_x哈哈(爛)

    ReplyDelete
  17. 爆左隻門牙x_x
    返左香港喇? 英國真係好亂???
    有無時間見個面呀 XD ?
    2個鋼牙妹走出街;P

    ReplyDelete
  18. 丸丸,

    門牙應該重快啦X_X 我隻犬齒成隻飛起左WOR X_X
    哈哈XD我而家次次出街都有N個鋼牙妹~(指埋自己

    ReplyDelete
  19. 你好,我都係諗住箍牙search到你個blog,
    謝謝你的分享呀^.^

    我29歲喇,但貪靚就終於唔理咁多決定去箍..呵呵.
    中秋前我剛見完梁達志,佢好nice的,有問必答,
    我d牙係好齊的,只係好大隻同下前排1隻牙迫左出黎,
    方案有二個:一係脫下面迫出黎個隻+磨牙;二係脫4隻(犬齒)
    我個case只係脫1隻牙先用到invisalign,
    預4萬幾,但係都預左箍,一整就想整得好好睇睇啦,
    好贊同你講的箍牙係無得偷雞的,哈^^
    傳統的就2萬幾-3萬.脫牙另收費三百幾蚊隻咁.
    我覺得都幾合理,而且service不錯,
    姑娘又好好人.

    因為search到你個blog,
    黎緊亦預約左伍醫生做consultation呀,
    始終搵多個牙醫問穩陣d嘛==
    點都好,預左mock埋智慧齒後就箍@@"

    不過呢2天我有朋友話damon 比傳統膠圈好d,
    唔似膠圈會變色,同埋聽講效果亦快d同好d,
    所以想請教下你有無聽過下呢?

    Thanks for yr sharing again, it's great and useful!
    Cheers,
    Sui

    ReplyDelete
  20. Sui,

    多謝你既分享^^會幫到好多想COOL牙既人^^

    我識DAMON SYSTEM,我初初都打算COOL E隻(其實咪又係鐵~_~") 我去伍醫生度有特別問佢有無E隻COOL,佢話如果我想COOL佢可以ORDER,不過佢試過用係病人度覺得分別不大,唔會話特別好。其實佢就好無所謂既,我想用damon佢咪order,表現都好中立。不過佢講到話分明不大,我就無堅持要order lu。我初初想用DAMON BRACE主要係因為怕痛~_~"同埋貪快....但如果醫生都保證唔到用damon會好d,都費事side時間訂...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi 咪喵
      請問其實damon system是什麼技術,表面上跟傳統的有何分別呢…
      Many thanks for ur all sharing n answer in advance!!

      Delete
    2. damon system主要是金屬粒的設計跟傳統金屬粒有差,damon system主推自然力學,並不會強拉牙齒,另外可以減少回診次數。

      Delete
  21. 嗯嗯真係如你所講, 伍醫生係好中立無咩所謂的, 而且佢解釋得仲詳細d 添!佢見到我係因為貪靚想箍牙,都好直接話我知我有另一種方法,就係做外科手術喇==
    我d 牙除左大隻外,因為上顎生得比較出,所以望落去好似哨牙咁,佢講解完,我都好諤然,完全無諗過要咁嚴重去做呢d 整型手術@@"
    佢都好實際話我知如果係覺得d 牙望落去無咁突我都ok的話, 就可選箍牙+.+

    當日佢即時同我做左牙模($300)+諮詢($200),另refer 我去照全幅牙的x-ray(要去到尖咀,$4xx), 再約了10月頭回荃灣覆診再詳細講解傳統箍牙+damon+ invisalign的情況,再俾我自己諗
    好彩搵到你個blog見下伍醫生啫^^ thanks
    Sui

    ReplyDelete
  22. Sui,

    我琴日都去左伍醫生度-33-終於要用橡筋了...其實都係Q住左邊隻犬齒,Q左一日隻犬齒會有D酸酸軟軟...比我想像中好...可能因為犬齒唔駛咬野食,否則一定會又痛又軟...佢比左兩包橡筋...我又要過兩,三個月再搵佢了....

    如果做手術X_X係咪唔駛COOL牙了-_-?好大手術咁...我果時都係差唔多1000蚊(包牙模,諮詢同X RAY)我諗我同你價錢一樣,不過我X RAY果間係荃灣...我果時又急住整....我係一XRAY完就攞返CLINIC比護士,再過幾日等埋個牙模咁...話咁快已經COOL左7個月了@@"希望你都可以快D開始^^

    ReplyDelete
  23. X-RAY可以要求去邊度照的嗎?_?
    /.\ 唉, 我又浪費左7個月....

    ReplyDelete
  24. 靚靚靚爆鏡鏡
    我無特別要求啊@@"不過我果時話好急,急要整,所以X光片都我自己拎去CLINIC既-33-
    我整完牙模5日就去覆診啦@@"(最緊要快,姆指)

    ReplyDelete
  25. 路過回來補充資料:
    照X-RAY間野本來係荃灣,
    但因執左, 所以我係被迫出到去尖沙咀個間lor^^
    不過都好近地鐵站的.

    Sui

    ReplyDelete
  26. Sui,

    多謝你番黎報料!!!你好仔細啊!!! ^3^

    ReplyDelete
  27. 你好呀~
    我宜家o係英國讀書又想箍牙,之後就search 倒你個blog喇^^

    我o係英國仲要讀多兩年先畢業,唔想太遲箍
    但又唔可以用你個方法箍牙,因為屋企人唔想我一年番幾次香港..

    想問下你個朋友o係英國箍牙大概需要幾多錢?
    我又擔心唔知質素如何...
    另外唔知你又知唔知道,填NHS claim for help with health costs 份form會唔會可以claim番部分箍牙錢呢?

    謝謝你的回答^^
    thanks

    Debby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Debby,

      你有無見nhs牙醫? 過左18歲如果nhs牙醫認為你有需要,可以refer你去nhs orthodontic
      如果nhs orthodontic都覺得你係要箍既,就可能free箍牙
      我唔知佢地要永既情況要係點先可以全免,不過如果佢唔free你,你都可以自費係nhs orthodontic度一切普通牙科既服務
      一般都比外面平,但只可以揀鐵黎 另外可能次次唔同牙醫 同埋好多時要排期見牙醫咁
      for學生既nhs dental claim係包一切普通牙科服務 (eg洗牙 牙醫consultation mok牙同埋包藥 )
      外面私人既箍牙 鐵大概3k英鎊起 要另外搵牙醫做洗牙及mok牙(可以返nhs做)
      英國牙醫既質素係難d比較....不過佢地都有牙醫forum 有牙醫幫手答問題
      大概睇到邊d比較有heart(不過好多都唔近main town)
      另外好多箍牙技術都係外國引入香港 所以英國e邊都唔會差既
      Good luck to you!! :)

      Delete
  28. halo~睇到你的箍牙資料好詳細~想知道如果搵伍醫生的話,除左荃灣會有咩地區~?
    費用可唔可以分期?~我相信我要MOK 上面的智慧牙2隻,,,個PACKAGE 會包~?還是分開的呢?
    MANY THANKS~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 費用係分期 我一開始比左10000蚊之後每次見比1千 有朋友一開始比15000
      mok牙唔包 你鍾意去邊度mok都無所謂
      除左荃灣 伍醫生係尖沙咀有clinic :)

      Delete
  29. 你好呀!我都一路想箍牙好耐,但因為大家都話我問題不大所以遲遲都未去整,
    睇完你個BLOG 之後我都想去搵伍醫生做CONSULTATION 呀:)
    請問知唔知伍醫生係會跟CASE 嘅難度收費定係劃一收費?
    因為我係犬齒爆左少少出黎, 其他都無咩大問題
    希望COOL 完可以好似你咁開心笑!
    唔該晒你!
    SHARON

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry 咁遲先見到comment!!!
      伍醫生應該係劃一收費 我見我同兩個朋友報既價都係一樣 3萬5鋼
      但問題應該係我最嚴重.....
      :D

      Delete
  30. 多謝你ge reply!
    我都make 左BOOKING
    希望好快可以開始COOL!=3=!

    sharon

    ReplyDelete
  31. 我想問有人介紹,伍醫生箍牙會唔會收平D,thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. HELLO! 暫時未聽過有介紹會收平d,我介紹左兩個朋友去都係收原價。。。

      Delete
  32. 伍醫生果度係咪就算想箍番埋一條牙縫都應該係三萬五?

    Yukiee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗要上箍就要比三萬五 (唔知而家加左價未)

      Delete
  33. 如果我d牙冇甘嚴重,吾睇箍牙既専科會唔會箍得吾好? thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇下你唔嚴重成點,有時你以為無乜問題,但醫生唔係咁諗,専科係點都會好d。

      Delete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger