SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

Julianne Moore X Bvlgari X Lion cubs

Saturday 22 January 2011

Bvlgari這個品牌其實我很少留意,不過,它 Fall/Winter 2011的廣告卻由上年從某雜誌看到,至今使我念念不忘。


現在偶爾在街中也會看到這個廣告, Naked Julianne 在廣告中當然很令人注目,但小獅子更令我印象深刻!!!

她手抱那只小獅子固然可愛,但沒另外一隻吸引。

不望鏡頭不肯就範的小獅子,相信攝影師拍了N張也沒辦法捕捉到兩隻小獅子同時間望鏡頭的表情,這只看起來好害羞。(抱)

另外一張更是可憐的表情,嗚,心生憐愛。就是會吸引人的靈魂。

最後無聊一說,其實這支廣告真的修很大,整個顏色,Julianne的皮膚,手抱獅子的表情。不過,還是不及自然流露的可愛小獅。選這個Ad Campaign照片的人真的眼光獨到,有時太Perfect、太完美,反而更沒趣。

BTW, Julianne Moore是1960年生。

1 comments:

  1. Bvlgari 呢個牌子俾我感覺係好有個性 (唔好問我點解)...

    佢 d 手袋,我就買唔起喇,但用過佢 d 香水同沖涼 (set 庄),覺得個洗頭水好好用喎!不過後來都無再翻買...

    你呢個廣告,令我諗起早排我都留意到隧道口 billboard 有一個係灰色的 baby leopard 做主題的,又係超可愛,我當時想起 jackmeow 啊~ (面紅ING)
    當時我諗... 如果果隻 leopard 唔曉「變」大的話,真係養得過!嘿...

    好同意你講攝影的睇法,自然流露真係無懈可擊,有時我影阿 B 都影埋 D 別人眼中好無聊0既0野 / 時刻,但我就覺得有 D 0野太自然,自然得黎太唔起眼,太容易令人忘記,所以更加要拍低黎做個紀綠~ 唔洗太 Perfect、太完美,咁至夠真實夠有趣嘛!

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger