SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

犬牙妹的箍牙日記 ~~十三個月~~

Monday 26 March 2012


2011年2月頭開始當牙套妹

現在2012年3月尾(13個月)






1) 回港才回診 (平均3個月回診一次)


2) 今年2年時由企鵝橡筋換成兔仔橡筋 個人覺得效果大好多
   (反正所有東西都要有適應期,直接用兔仔恐怕受不了)




3)十三個月上排牙中線跟下排牙中線對齊 (整排牙移動,我還以為要很長時間)
中線即兩隻門牙中間

4)很高興沒用牙釘(醫生說過橡筋效果不夠就要用牙釘,幸好之後回診三次都沒提過)


5)醫生覺得左邊犬齒位置太高 橡筋也是針對這只牙 
   不過轉用兔仔橡筋後連口也打不開 說話奇奇怪怪的 我很多時只是睡覺用(一天用10小時大概)



6)鋼牙拍照沒有那種奇怪的感覺 唇不會凸凸的



7)其實現在我都很滿意 拆除牙套也沒問題 不過牙醫有要求 也是好事


大概就是這樣!之前的牙套日記可到以下參考




1 comments:

  1. hahahahha 加油呀!!! COOL落其實真係無咩野...無想像中咁大件事..
    我都唔經唔覺8個月了!
    真係諗唔到咁快啲牙就齊哂~~ BTW , 我上面仲未上哂COOL , 好似你之前咁..
    因為我要拉開啲虎牙先夠位~~~
    YEAH 5月頭去上喇期待
    P.S 影相真係無咩野 HAHAHA

    CLAUDIA 丸

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger