SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

通腸胃的蕃薯/地瓜

Thursday 24 March 2011

這次回到英國,加上住朋友家,不適應,加上無形壓力......便秘問題又來了.......(膜膜肚)
我的問題還滿嚴重的,而且我又很會忍(住別人家不好意思又不習慣),可以五天才去一次廁所。這實在很痛苦呀~~(大力打地)
便秘這實在是很不健康,毒素都迫在身體裡無路可"出",可能是太"毒"的關係,皮膚敏感了,身體有些地方長紅點又痕(所以之前才會買E45 cream)。另外肚更是大得像懷胎五月,好嚇人....

一般在香港如果有便秘問題,因為我腸胃對奶類有小敏感,喝牛奶便可解決。如果喝日本紀文豆乳,效果更是厲害。 可能紀文的產品太有料了吧,紀文進肚後...每次去便便都拉得我變人乾了。嚴重起上來(例如一天內狂喝一大包),結果我狂去廁所.....這真的好誇張....



紀文麥芽豆乳也是很有"料" (姆指)

雖說是這樣,紀文仍然是我的"便秘殺手鐧",遇到腸胃不聽話,還是會乖乖到樓下買來喝。飲進口時快快樂樂(因為豆香,很好入口),晚上或第兩天早上就.....嘿嘿嘿嘿。

不過.................英國就是沒紀文(有的都應該很貴),另外英國的牛奶卻不會令我腸胃敏感(是好是壞??),可能我一直喝的都是低脂吧。



1% fat milk  Whole milk
Semi skimmed milk  
Skimmed milk

我之前減肥減到瘋的時候,都是喝紅支那支Skimmed milk(脫脂牛奶),淡得幾乎沒奶味。之後轉成Semi skimmed milk(低脂牛奶),已較多奶香,但都不會刺激我腸胃。因為對綠奶的情意結,我始終沒有打算試藍奶(全脂)來改善便秘....

早前曾經購買在英國高價的益力多(台譯 養樂多),對腸胃的確有些改善,但長期飲用實在不經濟,喝了一排就沒再買。

最近,竟然給我有所發現!!便宜又利便的食物,甜蕃薯 (台譯 地瓜)~

《本草綱目》記載,蕃薯補中焦,和血,肥五臟,寬腸胃,通便秘。
本身就愛吃甜蕃薯,在香港如果給我看到烤紫心蕃薯會口水直流。英國的蕃薯種跟香港不太一樣,但都香甜。

我習慣烤來吃,因為做法簡單,洗淨後放進烤箱就OK。


英國的蕃薯較多水份,吃起來有像薯蓉的質感,好吃~ (食指大動)

我上網查一查,原來蕃薯的好處很多。

"蕃薯味甘甜,性平,含大量淀粉、糖份、葡萄糖、蛋白質、維他命B2、維他命A、維他命C、黏多糖物質等成份。根據植物藥理,蕃薯可通潤大腸,消除便秘。"
http://www.chiusang.com.hk/vegetable/vegetable_69.htm

而且有人以蕃薯作三餐,調整腸胃,取修身效用。
http://www.healthno1.com/component/content/article/103-food-n-plant/2505-hna2580.html

我現在都是一天吃兩顆,KEEP了一個星期,腸胃好多了,便秘有改善~(五天>>隔天)最明顯的改善是腹部,終於有扁下去,是很感動!而且我自己喜歡吃,比起之前吃綠粉(超難吃),這個"蕃薯行動"易進行好多。(甚麼怪名稱)

不過吃蕃薯真的很會屁屁........(羞~~)

題外話:豆漿也是女人聖物,但在英國買香港正宗的豆漿是件難事,跟英國的大家分享我覺得味道最接近價錢又OK的豆漿。
Tesco Fresh Sweetened Soya Milk
這支價錢£0.88 1 Litre,味道較其他牌子的淡,但我卻覺得不錯,有家鄉味 。(香港的豆漿不就是淡豆味加甜味嘛) 現在我都長期放一支在家中,看到就會喝。


"豆漿中還含有大豆皂(saponins)、異黃酮類(isoflavones)等物質具有防癌如乳腺癌、子宫癌、延緩衰老、抗氧化作用。異黃酮還具有類雌性激素作用,對於婦女更年期症候群有調節內分泌的作用。" - http://www.epochtimes.com/b5/7/9/14/n1834447.htm

所以就算這牌子你不喜歡,我們都要多喝豆漿,好處多的是啊。(做女人真是辛苦,拍拍肩)


11 comments:

  1. 看到那藍色包裝paper ,透明樽身的牛奶...
    又想起那段在英國的日子了 :)
    隻貓跳上廚房櫃頂(搶)飲牛奶 ~

    hahaha !! fit girl!!!!! -333-

    ReplyDelete
  2. 金,
    而家唔比佢飲牛奶啦hahaa

    ReplyDelete
  3. 紀文好好飲~~~!!!但我唔會疴耶~
    食泡菜都得ga~唔會疴 但會日日都好舒暢!爽!!

    ReplyDelete
  4. Ta,
    咁咪好好^^可以勁飲紀文~~
    係呀泡菜~同埋食辣野都刺激到腸胃,不過我食唔得刺X_X

    ReplyDelete
  5. 我覺得英國既蕃薯都唔甜既...@.@

    英國既豆漿我講唔出有咩唔同,不過同hk個d又真係好唔同!
    雖然係咁,我覺得都好好飲呀! XDD

    納豆都好好架…如果你夠膽食既話
    上次去左日本街買,都唔算貴呀!

    ReplyDelete
  6. georgianna,
    係??!我揀果D都OK呀@@不過係有D甜有D唔甜既,但香港唔知係咪唔識買...我覺得真係唔甜...同好乾><" HK豆漿好甜好正呀~我好甜食:P 納豆我唔識食呀...你點樣食既?乜都唔加?

    ReplyDelete
  7. 你淨係會焗黎食?因為每次我都係攞黎煮蕃薯糖水,真係好淡"喵喵"
    可能係煮法問題?等我下次試下焗黎食先!

    納豆你買返黎佢會有2包醬比埋你架
    之後你mix完就食得架啦!
    不過口感真係麻麻...好似食緊啖咁
    唔係個個接受到囉@.@

    ReplyDelete
  8. georgianna,
    係呀我多數焗~不過我都有攞黎煮蕃薯糖水!!!我都覺得真係淡D既,無架-_-我落多少少冰糖HAHAHAAA我好鍾意蕃薯糖水 <3

    你講到個納豆咁怪-_________-
    好似啖咁......哎呀~~~~
    你自己接唔接受到? 其實幾啖就食完一包架啦呵?
    我上次見到有人一掃掃左十幾廿盒納豆...

    ReplyDelete
  9. 喔...我今日都買左d黎焗呀~~~不過就未食hehe
    蕃薯糖水真係食佢個糖水呀 XDDDDD

    納豆係真係ok怪架
    不過我自己都係怪人一名~~~hahaha
    只要健康既野,我都會食架
    所以我覺得都ok既,不過唔覺得好味囉

    eh...幾啖都得既,大啖d囉 kekeke
    不過如果你唔鍾意食既話,成口都係納豆個種感覺唔係咁好受囉
    因為佢係要搞到起哂絲咁架,個口會覺得漿漿地
    所以如果你係要試呢,最好搵d frd share下
    因為佢係4盒/5盒咁賣架~~

    其實你方唔方面透露你住係london既邊度呀?

    ReplyDelete
  10. georgianna,

    你真係好健康呀~~~ (大姆指)有機會我都想試下-_-等我搵下有無咩野地方係賣一盒既....

    我係住london central架-33- 都幾近d行街既地方...
    不過始終係個宅女-_-你都係住london嘛? :D

    ReplyDelete
  11. 哈哈…無計啦!>.<
    呢度d菜又唔係平,又少選擇~~比逼要食得健康d XP

    喔~~~原來係咁!係呀...central行得多都悶呀
    所以我都係宅女一名 XDD *hi five*
    我住zone2架,都ok方便既 :)

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger