SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

11.11.11 用完的東東

Friday 11 November 2011

很神奇今天是11.11.11
下年12.12.12又要打博文嗎?

新家仍然沒執拾好,新家俱買了回來連封箱都未拆開...
懶啊....相反,護膚的我依然有做,勤力的成果就是見到樽底。

BOOTS Botanics Soothing Eye Make Up Remover 150ml
這一支用了很長時間,水油兩層的EYE MAKE UP REMOVER。

價格真的是十分相宜!£3.05一支,還不時做PROMOTION,買二送一。

水油兩層的卸妝眼唇液基本上萬無一失,眼妝睫毛液通通能抹乾淨。

不過在英國的選擇沒香港多,比較出名的就LANCOME BI-FACIL,不便宜啊。

不過經我親身體驗後,Botanics也不錯用,值得回購。

另外想跟大家分享

Clarins HydraQuench Cream 50ml
這個我是在英國機場TAX FREE購入,一SET買連Clarins HydraQuench Intensive Serum Bi-Phase 30ml,SERUM我一早就用完了。

其實這罐有點超出預期地好用,不厚重,不黏,搽上後有種很水水的感覺,過一會就吸收掉。

最重要用後沒長痘,鼻翼兩邊因轉季而脫皮的問題也大大改善。

所以我很乖乖的用完這罐了。
唯一不足之處,就是功能太少,純粹補濕而已。

市面很多牌子(就算是OLAY)也一罐多效,對於我這個貪心的女人,CLARINS不太夠力。

不過如果只是要求補水,這罐是很好的。

特別適合亞洲秋冬的天氣。

CLARINS SKINCARE有帶給我一小點的驚喜。

: )

7 comments:

  1. nice products! I use up skin care so quickly every time I do 'empties post' there is a long list!

    by the way, can you briefly talk about the masks or items you bought in Taiwan? I will be going to Taichung on the coming weekend and I plan to buy some skin care there! (hehe, i already bought a big load of Naruko, now delivered and waiting me in the hotel :P)

    cheers,
    jacq~

    ReplyDelete
  2. hello~我記得你之前提過香港買neostrata水貨ok抵~可唔可以話我知係邊度買嘎呢???thxxxxxx:))

    ReplyDelete
  3. Jacq,

    If you could order products from the internet and post them to ur hotel. I would suggest 果蕾COO肌活面膜 and Prof TK生物纖維面膜. They sold out very quickly when they have promotions! These products are worth notice and see if they are what u want.
    Except those, I am quite satisfy with DrWu hydration paper masks and LUDEYA生物纖維面膜. I would highly recommended if they are on sale. For rest of the products that I bought in TW they are waiting to be opened. haha.


    Jade,
    我而家會係銅鑼灣金百利第一層既水貨店買,我發覺佢同網上既PRICE一樣,但可以親身自己見下掂下揀下件貨感覺好D :D

    ReplyDelete
  4. thanks for your suggestions! I will check out Dr Wu and Ludeya! :D :D

    have a nice weekend~

    cheers~

    ReplyDelete
  5. Jacq,

    U welcome!! unfortunately my weekend just passed... :'(

    ReplyDelete
  6. thank you !!!!:)))~

    見到你推介~之後我自己買來用~d皮膚真是好咗好多~雖然之前7折購入但是同水貨价都是有一段距離:))

    唔該曬你~~~!!!好好推介啊~~:D

    ReplyDelete
  7. Jade,

    唔駛客氣啊!!! :3
    你覺得我好推介我好開心啊!! ^.^

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger