SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

Red cardigan

Tuesday 19 April 2011




I love my new red cardigan. Easy to match. Good length to cover up my fatty bottom.(sobsob)




Red BDG Diamond Pointelle Cardigan bought from Urban Outfitters (UK)
Warehouse (UK) 60's Swing Dress
Tight bought from Taobao.com
Boot bought from The Lab (HK)
JACOBS BY MARC JACOBS for Marc by Marc Jacobs Black Shiny stud clutch




I bought this like two years ago. And yet it is still in style. Black is the fashion king.

7 comments:

  1. heheeee.
    blingbling我都勁鐘意買cardigan...
    不過質地好又好著又令既好難搵同埋好貴, 我係窮苦學生呀/-\
    你呢件紅色好令呀 *0*

    ReplyDelete
  2. blingbling,
    其實搵件岩心水既cardigan真係唔易T^T
    E件我好鍾意呀~~(大叫)

    ReplyDelete
  3. 我想搵啲素色既; 但係我又生得鬼咁高大-_- 又大隻..
    衫褲鞋都好難搵:( 腳又大過人 膊又橫過人 高又高過人..最慘係我高得黎唔係了瘦:(
    如果我嬌小啲幾好呢 著乜都得/-\

    ReplyDelete
  4. blingbling原來你係MODEL的高度-333-
    我先好多野著唔到,太長既裙會搞到我好短T^T嗚嗚~~
    blingbling是靚模~

    ReplyDelete
  5. 我都話左我唔係 "了瘦" 嚕..
    我雖然高-_- 但好肥-~-....我骨粗冇計:(
    我個膊 四十幾 呀成個男人..
    model都冇我咁大隻:( 我好大隻架T_T

    ReplyDelete
  6. blingbling-3-我都想高d啊T0T
    高度是整容都搞唔掂既野,你要好好珍惜啊~~(伸手,分一點給我)
    blingbling夏天會高d,冬天會短d嗎?_?(冷縮熱漲)
    嗚-_-blingbling暗地裡話我低b-3-

    ReplyDelete
  7. 我有珍惜我的高度呀 :D
    但我好想好想瘦啲-~-
    我的體重快要跟我的身高一樣喇 抓狂.V.
    冷縮熱漲應該係會架XDDD 我啲朋友會話你又高左? 0_0
    我跟blingbling一樣低b好了 嘻嘻(心)

    ReplyDelete

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger