SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

SPACE FOR YOUR IMAGE DESCRIPTION OR TITLE

❤501 Subscribers ! 得獎者 ❤

Wednesday 1 December 2010

咪喵真是十萬個對不起呢~~~~
無故就消失了2個月 囧
主要就是近期很忙很忙的說~~~~~~~~~!!!
學校忙 續租屋麻煩事多 家人來了
很多時候都不方便處理BLOG的文與回應
家人總有意無意行到我旁看我用電腦做甚麼哈....
我在他們心目中永遠也是小朋友呢

喔喔喔喔喔喔喔~~
首先是公開最用心提意見的5位BLOGGERS

名字我不公開囉(奸) 以下我會在得獎者的意見抽出幾句
如果認得自己的意見 就盡快留言給我
>>>>>得獎者先留言先選獎品<<<<<
記緊把地址都留給我唷
1)如果淨係得SKINCARE文或是MAKEUP文揀的話,我會揀makeup文!因為通常yahoo blogger都係香港人,佢地通常分享既都係一d好common既香港牌子既化妝品,可能你身在外地,你給我地介紹既係一d外國,係香港冇咩人留意既 brand.而且分享好用心,真係令我認識更多唔同牌子既化妝品.仲有最值得讚既係,你唔賣廣告!我見好多blog友因為純粹拎左貨裝試用sample, 就夾硬話果d野好到不得了,睇得出完全唔係因為件貨品好先讚.

2)! makeup文可不同雖然我沒有$$去買太多的化妝品,, 但妳不是只介紹NARS,MAC等等的化妝品較便宜的如CS,LOVEALPHA等等也會介紹好讓新手如我也可以有能力買繼而練習練習=) 從妳的makeup文中我明白,, 原來不是artist才有能力carry不同顏色,, 有時候加點勇氣跟創意自己也可以化出一些colourful的妝。而且 女孩子化妝變漂亮,, 是一件愉快的事不單單是女為悅己者容應該是女為"閱"己者容=P 因為自己看到化妝後的自己也很開心

3)第一次識你係o係一次機緣巧合之下話說我個fd同我講3M暗瘡貼好work 之後就o係yahoo blog到打3M暗瘡貼跟著就搵到你個blog 從而知道小林製藥既更加好用宜家一有痘痘即痴,第二日就冇晒d''濃'' 再睇睇你之前寫既blog 發覺我地兩個都有既共通點就係咁鐘意出血... 哈哈之後就日日都禁你個blog睇因為日日咁得閒都黎唔切等e-mail既訂閱我特別鐘意睇你寫既makeup文因為我都好鐘意化妝你出既makeup文都好實用就係因為你我買左sasa掃而冇買到mac掃呀希望你黎緊可以有更多更多既500個訂閱者啦加油呀!!!不過我覺得你可以再寫密d 因為好多人都好期待你出文嫁
(咪喵補充::"不過我覺得你可以再寫密d "這句真的是一矢中的唷唷唷)

4)從兩者中選擇我真的較喜歡make up文呢!!我認為你的eye make up真的很吸引!就算你用上一些好深/比較濃o既顏色亦handle得好好啊!呢個我認為真係唔係人人做到 不論係技巧定用品都好重要 而我每次都會好小心留意你上色o既位置之後自己再試下 有d妝容如果唔係因為從你blog中看到後~我根本沒想過會替自己這樣化而且我覺得且你介紹o既make up pdt都係貴精不貴多 這樣真的很令我們blogger受惠有你o既嘗試令我地更有動力,信心去買~對我自己來說可以說是個指標~haha (沒有說謊XD我係睇完你有次share很多很多nars的文先對呢個牌子有興趣,之後去研究下到最後真係愛上呢!) 3)隻喵的尾有多長? 再次恭喜你呢咪喵~有你呢d真心的blogger真係令我地睇得好開心!就算素未謀面,但從字裡行間都睇得出一個人友善與否~是真的!繼續一路支持你o既blog文~~加油加油
5)老實說,咪喵你的SKINCARE文沒有很多,有點難比較,不過還是喜歡MAKEUP文多一點 因為對於SKINCARE,每個人的情況和需要都不同(不過你那篇♥ 我的最愛護膚/面部清潔用品 ♥還是看得我升了火,好想把所有都買回家試喔>3<),而MAKEUP就多變化,內容也較豐富,再加上我個人私心地喜歡MAKEUP多一點,所以還是選妝文吧=)

------------------------------------------------

謝謝大家的意見唷 :)
其實要選5個最好的真的很難很難 :(
很多也很喜歡呢.....真的很謝謝大家的意見!!
大家也很用心提見議!! 收到晒 =D

這樣我就知道大家比較喜歡甚麼 愛看甚麼
我現在比較有一個目標了 以後會朝著一個方向走^^

最後就是登登登登!!!!!
大獎開估!!!!

單手用軟尺去度實在太難難難難難了!!!
影了很多張相....這張已是最好的了~~~
答案是22CM!!!沒人中-0- (這也太難了吧...不過有很多水水答23CM~~!)
有美人答到22.2CM喔~~~~超級近!!
親愛的22.2麻煩你留言告訴我你要那一款唷


隻貓:"哼 我的標準美 人尾可是很難猜唷"
ME:"囧"

好啦今天就這樣了^^"
妝文很快就會出了 \ _ / (打自己)
BYEBYE!

p.s 抱歉,內容含有不恰當用字。<<<搞左好耐-__-"
‧LA SUFFREN 眼線筆(黑色) + COLLECTION2000 GLITTER E/L(12 SPANDEX) (gone)
‧RIMMEL LASTING FINISH FOUNDATION 貨裝(中獎者任選一色)
‧PAUL & JOE FACE COLOR POWDER b (gone)
‧RIMMEL GLAM'EYES WATERPROOF MASCARA (gone)
‧TOO FACED LIQUIF-EYE EYELINER-EYESHADOW TRANSFORMER

0 comments:

Post a Comment

meowycrystal All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger